לקוחות מספרים

"זה לא פשוט לעשות אירוע כל כך מורכב ולהצליח להעביר את המסר הנכון. הצלחנו לעשות את זה וזה היה TOUR THE FORCE!"

 

עבדנו ביחד עם MSM על Techno- Days שזה 'חלון הראווה' של הטכנולוגיות החדשות של ST. שיתוף הפעולה היה פנומנלי! זה לא פשוט לעשות אירוע כל כך עשיר ולהצליח להעביר את המסר הנכון. זה מאוד קשה להתחיל להסביר מה כל הצ'יפים שלנו עושים, והצלחתם להכניס חיים לאירוע. זו הייתה שותפות סינרגטית או אפילו סימביוטית, במונחים ביולוגיים, ביננו לבין MSM. הן הקשיבו והבינו את מה שהיה לנו להגיד, ואפילו בלי להבין את הטכנולוגיה לפרטי פרטים- זה עבד. הצלחנו לעשות את זה וזה היה TOUR THE FORCE!

צריך לדעת לעבוד עם האנשים הנכונים, אפילו אם יש לך את הקונספט החדשני הכי טוב, או את הרעיון הכי יפה, לא משנה איזה פרויקט או חברה, לא משנה איזה תוכנית חדשנית אתה רוצה להוביל, אם אין לך את האנשים הנכונים למשימה, סביר להניח שלא תצליח להגיע ליעד, כי אתה צריך שותף שיוביל את הדרך.

סטפן מרדכי שושן/ Country Director, STMicroelectronics

"אחד היתרונות הגדולים של MSM זה העובדה שהם מכירים את עולם התוכן שלנו, אז אפשר לרוץ הרבה יותר מהר קדימה."

 

הרומן עם MSM הולך הרבה שנים אחורה, וזאת באמת עדות למקצועיות של MSM. כשאני בוחרת ספקים, אני מחפשת מישהו שאפשר לרוץ איתו, מישהו שיש לך ערך מוסף ויעיף אותך קדימה. במובן הזה מצאנו ב- MSM שותף נפלא. אתה יודע שאיתם הכל מתוקתק, והכל נעשה ברוח טובה.

כשאתה עושה אירוע לקוחות, שהחברה משקיעה בו הרבה מאוד כסף, וזה האירוע המרכזי שאנחנו עושים בשנה, הלקוחות שלנו הם לקוחות עסקיים שכבר ראו הכל, חוו הכל, ויש כל פעם את הצורך לרגש אותם מחדש, כאשר סף הריגוש עולה ועולה. הם מביאים פתרונות בשטח שהם שונים, אחרים, ייחודיים, שבסופו של דבר הם שיוצרים ערך לנו כארגון וגם נותנים חווית חדשנות ללקוח. במובן הזה MSM כל פעם ממציאה את עצמה מחדש.

אחד היתרונות הגדולים של MSM זה העובדה שהם מכירים את עולם התוכן שלנו, אז אפשר לרוץ הרבה יותר מהר קדימה. הם מכירים מה זה טכנולוגיה, ואת הנפשות הפעולות של השותפים העסקיים שלנו.

ונותנת את הטוויסט לכל אירוע, כך שמצד אחד הוא ייתן לנו את הערכים שאנחנו רוצים להעביר ללקוחות וגם מצד שני להשאיר חוויה. שזה בסופו של דבר מה שאנשים לוקחים איתם הביתה.

גלית שביט/ מנהלת שיווק קבוצת Malam Team

"החוויה בשבילנו הייתה by far מעל המצופה, הגענו לקהלים שלא האמנו שנגיע אליהם."

אנחנו היינו מהלקוחות הראשוניים של MSM שעברו לאירועים וירטואליים ביחד עם HPE, זאת הייתה קפיצה למים קרים, לא ידענו למה לצפות. היה לנו כנס פיזי שהיה אמור להתקיים, ובזמן מינימלי של שבוע ברוטו (כולל שישי-שבת) החלטנו שאנחנו הופכים אותו לאירוע וירטואלי.

אנחנו רגילים לראות את הלקוחות, לשוחח איתם, להתחבק איתם, והיו לי הרבה חששות בהתחלה. לקחתי צעד אחורה ואמרתי למירי שאני לא בטוח שזה הכיוון, אולי כדאי שנבטל. אבל מירי הייתה נחושה, והאינטואיציות שלה היו חזקות מאוד, והסכמתי ללכת על זה בכל הכוח.

החוויה בשבילנו הייתה by far מעל המצופה, הגענו לקהלים שלא האמנו שנגיע אליהם, נוכחות מדהימה של צופים. בשורה התחתונה אנחנו פה בשביל להשיא רווחים, וכמות ההזדמנויות העסקיות שקיבלנו כתוצאה מאותו אירוע הייתה ענקית. זה מאוד קשה להביא לקוח לאירוע, לקבל את תשומת הלב שלו, להעביר לו את המסרים שאתה רוצה להעביר, בזמן כל כך קצוב.

זה היה כל כך מוצלח ששחזרנו את הדבר הזה תוך פרק זמן של כמה שבועות, ואנחנו נעשה עוד כמה כאלה ממש בקרוב.

עמרי שעיבי/ מנהל שותפים HPE Aruba

"חדשנות מבחינתנו זה להעז. לקפוץ מצוקים בלי לבדוק שיש מים מתחת, ולפעמים להצליח. אני חושב שקיבלנו את מה שרצינו."

 

כשאנחנו חשבנו על אירוע השקת המעבדה, היה לנו מאוד חשוב להעביר את המסר של חדשנות וסטארט-אפים. לא היה לנו ממש את הרעיון של איך לעשות את זה. אני חושב ש-MSM השתמשו בכל הכלים שהיו במעבדה כדי לקחת את הסיפור שלנו ולספר אותו בצורה הכי נכונה.

חדשנות מבחינתנו זה להעז. לקפוץ מצוקים בלי לבדוק שיש מים מתחת, ולפעמים להצליח. אני חושב שקיבלנו את מה שרצינו.

האירוע הצליח לשדר ולתפוס את התמצית של מרכז החדשנות. אם זה לדעת להביא את הדמויות הנכונות מהעולם הטכנולוגי, רעיונות, זוויות.

שני דברים שמאוד בלטו בעבודה עם MSM היו השקט הנפשי שלהם, הידיעה שהעבודה מתבצעת גם אם לא בודקים אותם. והדבר השני זה הכלים שהוצעו לנו במהלך התכנון של האירוע לדעתי הפכו את האירוע מאירוע מייבש שרוצים להבריז ממנו, לאירוע שאפשר לשבת בו ולהישאר עד הסוף.

הייתי לחוץ בבוקר ששום דבר לא מוכן, ואז הגיע הצבא של MSM והעמיד את כל הדוכנים, זה היה נהדר לראות את התקתוק, שהכל היה מוכן לפני הזמן.

עידן פפיר, דירקטור חברת CDI