המתודולוגיה

המתודולוגיה שלנו להפקת אירועים עסקיים ב-5 צעדים:

1

הגדרת יעדים, מיפוי מתחרים, הגדרת קהלי יעד, מיפוי שותפים עסקיים

2

בניית קונספט קריאטיבי מחוץ לקופסא ויצירת חווית לקוח

3

הכנת תכנית שיווק וחשיפה תקשורתית, ניהול תקציב, ליווי שוטף ובניית מדדי הצלחה

4

ביצוע בפועל והרצת קמפיין, הקמות ובינוי, רישום ומעקב משתתפים, מיתוג, יצקת תוכן מקצועי ואמנותי, מתנות

5

פעילות פוסט-אירוע, סיכום והערכה, בחינת מדיי הצלחה ויצרת הזדמנויות עסקיות

1

הגדרת יעדים, מיפוי מתחרים, הגדרת קהלי יעד, מיפוי שותפים עסקיים

2

בניית קונספט קריאטיבי מחוץ לקופסא ויצירת חווית לקוח

3

הכנת תכנית שיווק וחשיפה תקשורתית, ניהול תקציב, ליווי שוטף ובניית מדדי הצלחה

4

ביצוע בפועל והרצת קמפיין, הקמות ובינוי, רישום ומעקב משתתפים, מיתוג, יצקת תוכן מקצועי ואמנותי, מתנות

5

פעילות פוסט-אירוע, סיכום והערכה, בחינת מדיי הצלחה ויצרת הזדמנויות עסקיות