אירועי השקה

"אין הזדמנות שנייה ליצור רושם ראשוני"- לא מקורי אבל תמיד נכון!  

השקה של מעבדת חדשנות, קולקציית מוצרים חדשה, תרופה, בניין משרדים חדש, השקת גרסה, הם רק דוגמה חלקית של אין ספור חוויות שהשקנו לראשונה עבור לקוחותינו.

אירוע ההשקה הוא התחלה לפעילות שיווקית ענפה ולכן יש לו חשיבות רבה במערך השיווקי של כל ארגון.

יצירת חווית לקוח, העברת המסר השיווקי בכל חלקיק ממרכיבי האירוע ויצירת מעטפת שלמה היוצרת את האימפקט הראשוני– הם הנוסחה להצלחה!