שיווק דיגיטלי B2B, B2C, B2ME

הדיגיטל הפך כבר מזמן לחלק אסטרטגי בארגז הכלים השיווקיים של כל חברה.
וובינרים, הודעות טקסט, מיילים, בלוגים, פודקאסטים, ואינספור רשתות חברתיות…
כחברה שמתמחה בשיווק דיגיטלי ומשתפת פעולה עם חברות הדיגיטל הכי טובות בשוק, אנו מבינים שהדיגיטל הוא נכס משמעותי, ובשימוש נכון הוא יכול להביא לתוצאות מהירות ורלוונטיות.

אז איך עושים את זה נכון? איך מייצרים לידים והזדמנויות עסקיות חדשות?
איך כותבים תוכן בעל ערך מוסף, היוצר דיאלוג ממושך עם הלקוח?
מגוון האפשרויות, האתגר הטכנולוגי וריבוי הפלטפורמות יכול לבלבל, ולכן השימוש באנשי מקצוע הוא כמעט הכרחי.

קצת נתונים:
חברה חייבת להיחשף לפחות 3-4 פעמים בתכנים רלוונטיים כדי ליצור מכירה, 70% מהלקוחות נמצאים רוב היום במובייל.
לינקדאין מהווה 60% מהגורם כיום ליצירת אינטראקציה אישית ועסקית עם לקוחות ולא לא רק לצורך גיוס כוח אדם.

מה אנחנו עושים?

MARKETING AUTOMATION

הדרך להפוך את הדאטה שלך ללידים חמים, בלי להשתמש בכוח אדם. שיווק אוטומטי שעובד בשבילכם.
בעזרת מרקטינג אוטומיישן תוכלו ליצור קשר אישי עם כל הלידים הפוטנציאלים שלכם בבת אחת, לעקוב אחר הפעילות שלהם, ולדרג את הלידים שלכם לפי רמות עניין ורלוונטיות.

ACCOUNT BASED MARKETING

שיווק מבוסס חשבונות הופך על כנו את משפך השיווק המסורתי, במקום להסתמך על קמפיינים גורפים שנועדו לפנות לשוק שלם, ABM מתייחסת לאדם (או חשבון) בודד כאל שוק בפני עצמו, ופונה באופן ממוקד ופרסונלי לאנשים (או ה-accounts) שאתם מחפשים. אחרי ניתוח מעמיק ופרסונליזציה של הלקוחות שלכם,  אנו יוצרים עבורכם פעילות שיווקית מותאמת אישית לאנשים הספציפיים אליהם אתם רוצים להגיע.
אם בעבר אנשי שיווק זורקים רשת רחבה בתקווה למשוך למשוך מספיק דגים לרשת ולהחזיק אצבעות,
מתודולוגיית ABM נפטרת מהרשת ומחליפה אותה בחנית.

LEAD GENERATION

על קצה המזלג, ייצור לידים הוא תהליך של זיהוי לקוחות פוטנציאליים עבור המוצרים והשירותים של העסק שלך.
61% ממשווקי B2B מציג את תהליך ייצור הלידים כאחד האתגרים הגדולים שלהם.
אנו עושים זאת בעזרת כמה שלבים:
טרגוט נכון של קהל היעד שלך דרך הרשתות החברתיות, מיפוי ובחירת ערוץ השיווק המתאים, חשיבה עמוקה על ה'מסע' שעובר הלקוח- התקלות ממושכת בקמפיינים שיווקיים, קריאת תוכן העונה על צורך שלו, מעקב אחר התגובות של אותו ליד, זיהוי כ'ליד חם' והעברה לצוות המכירות.

תוכן מדבר ערך ללקוח

המפתח לשיווק נכון הוא התוכן הנכון, לאדם הנכון, במקום הנכון.
אנו דואגים להיכנס לעולם התוכן שלך ושל הלקוחות שלך, ובונים קמפיין המדבר בשפת הלקוח, ונותן לו ערך.
השפה שמדברים מנהלי משאבי אנוש שונה משפה שמדברים מנהלי מערכות מידע, ולכן אנו דואגים להתאים את הקמפיין לסוגים שונים של לקוחות פוטנציאלים.

Customer Experience

חווית לקוח דיגיטלית הינה מרכיב עיקרי וחשוב לא פחות מחוויית לקוח פיזית, ובעצם מהווה כשלב הראשוני ליצירת חווית לקוח כללית. יותר מ -65% מהלקוחות אמרו שהניסיון שלהם באתר או באפליקציה יהיה לפחות גורם "חשוב מאוד" בנכונותם להמליץ על מותג.
ככל שהעולם שלנו נהיה יותר ויותר דיגיטלי, רגעי המפתח שלנו עם הלקוח מתרחשים ברשת, ולכן יצירת חווית לקוח דיגיטלית היא הכרחית ליצירת מעורבות בקרב הלקוח (Customer Engagement) ותפיסת המותג.
בעזרת ניסיון רב שנים והבנת השוק העסקי של היום אנו יודעים להתאים את האסטרטגיה המתאימה לקהל היעד שלך.

Customer Journey

מסע לקוח הוא אותו תהליך שעובר אדם מלקוח פוטנציאלי ללקוח משלם.
התהליך אינו פשוט ודורש תשומת לב פרטים הקטנים ומעקב רציף אחר תגובותיו ופעולותיו של אותו לקוח.
אנו דואגים להרכבת מסע לקוח מלא ונכון תוך מיפוי הלקוחות הפוטנציאלים שלכם לפי שלבים. כל שלב יקבל התייחסות נפרדת בתוכן ובדרך ההתממשקות איתו.
אנו שמים דגש לא רק על הבאת לידים חדשים אלא גם על שימור הלקוחות הקיימים.

כלים למדידת ביצועים

לאחר בניית הקמפיין והפצתו אנו מודדים את יעילותו איכותית וכמותית- עוקבים אחר מסע הלקוח, בוחנים פרסונלית את משפך הלידים שהצלחנו להשיג בעזרת הקמפיין, יוצרים סקרים ללקוחות ומבינים יותר לעומק את הצרכים שלהם. כל זאת בכדי לייעל ולשפר את התהליך לקמפיינים הבאים.