לקבלת ייעוץ ופרטים נוספים:
שם:
טל':
אימייל:
   
   
ייעוץ שיווקי - אמנות השיווק - סוד ההצלחה של העסק שלך!
 
  • רוצה להתחיל להרוויח?
  • לקדם את העסק שלך מעבר ליעדים?
 
  • להשקיע רק במה שאפקטיבי?
  • למקסם את התקציב שלך לקהל הנכון?
 
  • למתג את העסק לתדמית הנכונה?
  • להשאיר את המתחרים הרחק מאחור?
 

להצליח ולשווק בעידן המיידע המודרני

שיווק הוא שם המשחק בימינו, את זה כולנו יודעים. ללא שיווק בית העסק שלנו אינו קיים על המפה. יעוץ שיווקי הפך בעשור האחרון למקצוע הדורש מומחיות והתמקצעות ברמה גבוהה ביותר שמהווה מרכיב מרכזי בהצלחתו של בית העסק.
העולם המודרני פועל בקצב מהיר ואינטנסיבי. התנודות בכלכלה העולמית ובשיעורי הצמיחה במשק, עידן האינטרנט והרשתות החברתיות, ושוק תחרותי שמציע מגוון אינסופי של אמצעי תקשורת שיווקיים, שירותים חדשניים ומוצרים מגוונים מחייבים כל חברה/בית עסק להשקיע משאבים רבים בשיווק על מנת להמשיך להתקיים ולהתפתח.

כלים מעשיים להצלחה לאורך זמן

ייעוץ שיווקי זה לא דיבורים, אלא לספק כלים מעשיים שיעזרו לכם לתכנן את עתיד העסק, למתג אותו נכון וליצור מערך שיווקי שיגדיל את הרווחים בצורה משמעותית הן במיידי והן בצמיחה והגדלת ההכנסות בעתיד הרחוק יותר. רבים מאתנו עסוקים בפתרון בעיות מיידיות שמתעוררות ביומיום אך אינם מסתכלים בראייה רחבה מספקת ובמחשבה מסודרת על העתיד. חברת MSM מספקת ייעוץ עסקי ושיווקי שילווה אתכם בטווח הארוך. ניתן לכם כלים מעשיים ומטרות עשייה קונקרטיות להגדלת ההכנסות, כך שהדיבורים על הגדלת ההכנסות של העסק הם אינם דיבורים באוויר אלא תכניות שמעוגנות במציאות.
ייעוץ שיווקי יכול להתאים לבעלי עסקים קטנים, בינוניים וגם לחברות גדולות יותר. לא פעם בעלי עסקים קטנים ובינוניים חסרים את המערך המקצועי המקיף שיש לעסקים גדולים מהם ולכן יעוץ עסקי ושיווקי מתאים יכול לעזור להם להשלים את הפערים.

יועץ שיווקי מומחה בחברת MSM יבנה עבורך תכנית אסטרטגית שיווקית ייחודית בתהליך הכולל מספר שלבים: 

  • היכרות מעמיקה של הארגון /בית העסק: היכרות עם מבנה העסק, הצרכים, כוח האדם, חלוקת הסמכויות, השירות/ המוצר אותו הוא מוכר ועוד תוך ניתוח הנתונים לגיבוש האסטרטגיה והאמצעים השיווקיים המתאימים.
  • מחקר מקיף של השוק בו הוא פועל: יועץ עסקי ושיווקי חייב להבין בדיוק את השוק בו פועל כל עסק, מי המתחרים ומה הם מציעים ללקוחותיהם, מה מבנה השוק, המדדים והסיכונים בו הוא פועל. ניתוח השוק יבוצע אחת לתקופה ומחייב עדכון והתאמה שוטפת של התכנית לתנודות ושינויים שחלים בו.
  • בידול ופילוח: היועץ השיווקי בשיתוף עם בעל העסק או נציגיו יבחנו את הייחודיות של העסק, יאתרו את נתח השוק וקהל היעד על מנת לבנות מיתוג מדויק, פנייה אפקטיבית שתמקסם את החשיפה ושתגדיל את כמות הפניות והמכירות.
  • מיתוג אפקטיבי: המיתוג הוא אחד המרכיבים החשובים בהצלחת העסק. יועץ מיתוגי מומחה יבנה עבורך אפשרויות מיתוג שייצרו לך את התדמית הנכונה למינוף האמצעים והתקציבים לקהל היעד והגדלת המכירות באופן משמעותי.
  • ניהול תקציב במקסימום תועלת: כל תכנית שיווקית חייבת להתאים למגבלות התקציביות ולמקסם אותם יחד עם בחינת אפשרויות לגיוס מקורות מימון נוספים מבחוץ.
  • תמהיל שיווקי מגוון: יצירת תמהיל שיווקי באמצעי התקשורת השונים: קמפיין פרסומי המשלב בין אמצעי תקשורת מסורתיים כמו עיתונות כתובה ורדיו ובין מדיות חדשות ברשת האינטרנט וברשתות החברתיות. דיוור ישיר, טלמרקטינג, ניוזלטר. הפקת כנסים ואירועים עסקיים לקידום העסק/המוצר/השירות, ועוד.
  •  
    האתגר שלנו להביא אותך להצלחה שלך!
     
    לכל עסק אנו בונים תכנית שיווקית שונה וייחודית המותאמת לקהל היעד, לתקציב, לאופי העסק, ולשוק בו הוא פועל. דרוש ידע וניסיון רב, מומחיות ומקצועיות כדי להעניק ייעוץ שיווקי שיוביל לתוצאות הטובות ביותר. לחברת MSM צוות מנצח הפועל שנים בתחום צוות שמתעדכן באופן יומיומי בחידושים בתחום התקשורת השיווקית, המרקום והמדיות השונות, צוות שהוביל כבר אלפי עסקים להצלחה.
     
    התוצאות מדברות בשטח!
     
    אז למה אתה מחכה? צור קשר עוד היום ותתחיל ליהנות מיעוץ שיווקי שישדרג לך את העסק ויוביל אותך לממש את ההצלחה והרווח עליו חלמת.

 

   
 
      
 
   
   
     
     

ייעוץ שיווקי הינו ייעוץ אשר עוזר לעסקים לתכנן את עתיד העסק שלהם ועוזר להם למתג את עצמם וליצור מערך שיווקי מוצלח על מנת שבעתיד, הן העתיד המיידי והן העתיד הרחוק יותר, הם יוכלו לקצור את פירות ההצלחה וליהנות מהגדלה של הכנסותיהם. ייעוץ שיווקי כולל ייעוץ מקצועי לבעלי העסק או למנהלים של העסק ובניית תכנית פעולה מתאימה לכל עסק ועסק. בעלי עסקים רבים לעתים עסוקים בפתרון בעיות מיידיות שמתעוררות אצלם בעסק אך אינם עסוקים מספיק במחשבה מסודרת על העתיד. ייעוץ עסקי ושיווקי יכול לעזור להם לתכנן את העתיד שלהם כך שהוא ייראה ורוד מאוד מבחינה כלכלית. הייעוץ נותן להם כלים מעשיים ותכנית פעולה קונקרטית להגדלת ההכנסות, כך שהדיבורים על הגדלת ההכנסות של העסק הם אינם דיבורים באוויר אלא תכניות שמעוגנות במציאות.

ייעוץ שיווקי יכול להתאים לבעלי עסקים קטנים ובינוניים וגם לחברות גדולות יותר. לא פעם בעלי עסקים קטנים ובינוניים חסרים את המערך המקצועי המקיף שיש לעסקים גדולים מהם ולכן יעוץ עסקי ושיווקי מתאים יכול לעזור להם להשלים את הפערים.

ייעוץ שיווקי כולל כמה וכמה דברים. ראשית, יועץ עסקי ושיווקי מנסה להבין בדיוק את השוק בו פועל כל עסק. לאחר מכן, היועץ ובעל העסק או הבכיר בעסק מנסים לחשוב כיצד ניתן לבדל את עצמם מעסקים אחרים המתחרים על אותו נתח שוק בדיוק. כמו כן, יחד חושבים על תכנית שיווק שתהיה יעילה ככל האפשר, תעמוד במגבלות תקציביות, ותפנה לקהל היעד של בית העסק. כמו כן, ייעוץ שיווקי כולל דרכים למיתוג העסק ודרכים אפקטיביות, כאמור לעיל, לשיווק העסק. בין היתר הייעוץ כולל דרכים לשיווק באינטרנט וברשתות החברתיות ולשיווק באמצעי תקשורת מסורתיים יותר כמו עיתונות ורדיו.

יעוץ שיווקי, אם כן, אינו מורכב ממקשה אחת אלא מכמה וכמה גורמים. גורם אחת הוא מיתוג העסק. המיתוג נעשה גם דרך שיווק אך גם באמצעות דרכים נוספות. יעוץ ארגוני ושיווקי מתייחס כמובן באופן ישיר לשיווק עצמו. על מנת לשווק עסק, מוצר או שירות באופן מוצלח יש להבין, כאמור, את השוק בו פועל העסק וגם להבין מיהו קהל היעד. לאחר שמבינים בדיוק מיהו קהל היעד יש להבין מהי הדרך הטובה ביותר לפנות אליו. כמובן שתכנית שיווקית המיועדת לאנשים בגיל השלישי תהיה שונה לחלוטין מתכנית שיווקית המיועדת לאמהות או מתכנית שיווקית המיועדת לבני נוער. כך שלכל עסק יש לבנות תכנית שיווקית שונה וזהו האתגר בו עומדים מי שעוסק בתחום של ייעוץ שיווקי.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 פיתוח עסקי     פיתוח ארגוני     שיווק ישיר     עיצוב לוגו     עיצוב כרטיסי ביקור     תוכנית עסקית     מעצב גרפי     פרסום     מנהל שיווק     מיתוג עסקי     מאמרים    שיווק בגוגל