המתודולוגיה
המתודולוגיה שלנו להפקת אירועים עסקיים ב-5 צעדים:
1
הגדרת יעדים, מיפוי מתחרים, הגדרת קהלי יעד, מיפוי שותפים עסקיים
2
בניית קונספט קריאטיבי מחוץ לקופסא ויצירת חווית לקוח
3
הכנת תכנית שיווק וחשיפה תקשורתית, ניהול תקציב, ליווי שוטף ובניית מדדי הצלחה
4
ביצוע בפועל והרצת קמפיין, הקמות ובינוי, רישום ומעקב משתתפים, מיתוג, יצקת תוכן מקצועי ואמנותי, מתנות
5
פעילות פוסט-אירוע, סיכום והערכה, בחינת מדיי הצלחה ויצרת הזדמנויות עסקיות
1
הגדרת יעדים, מיפוי מתחרים, הגדרת קהלי יעד, מיפוי שותפים עסקיים
2
בניית קונספט קריאטיבי מחוץ לקופסא ויצירת חווית לקוח
3
הכנת תכנית שיווק וחשיפה תקשורתית, ניהול תקציב, ליווי שוטף ובניית מדדי הצלחה
4
ביצוע בפועל והרצת קמפיין, הקמות ובינוי, רישום ומעקב משתתפים, מיתוג, יצקת תוכן מקצועי ואמנותי, מתנות
5
פעילות פוסט-אירוע, סיכום והערכה, בחינת מדיי הצלחה ויצרת הזדמנויות עסקיות